Café Masala

masala
Var: Café Masala, Viktoriagatan. Tvärgata till Vasagatan, hållplats Vasa-Viktoriagatan.
När: En tisdagsmorgon på en oförberedd håltimma.
Varför: Ryktet spred sig om deras fantastiska erbjudande; kaffe/te och kladdkaka för 25 kr.
Fika: Vi nappade valde en chai te och kaffe. Kladdkakan serverades med hallon och grädde och var väldigt god. Chaiteet var väldigt gott det med, men jag måste verkligen lovorda deras kaffe. Det vara det godaste bryggkaffe jag har druckit, väldigt smakrikt och fylligt.
Personal/sevice: Jättetrevlig och glad.
Känsla: Masala är gamla
Petter o ja, och har behållt den underbara inredningen med lila fåtöljer. Det gör caféet jättemysigt, det finns flera olika rum att sitta i och det är aldrig trångt.
Betyg: 5/5

Hurra för Fairtrade!

Kommentarer
Postat av: Sweet Angel

roligt med en cafe blogg :) Jag
bor i götet och jag gillar att fika så jag kommer att titta in här

Postat av: Elin

ammm! så himla gott också!!
Lina, våra tisdagshåltimmar kommer alldrig vara som förut igen.

2007-10-25 @ 20:50:45
Postat av: Nicole:)

Vad kul att ni kör på igen! Haha, Katrin du vet ju hur lost jag är när jag går runt i stan! :)

2007-10-25 @ 22:19:28
Postat av: Tess @ Diva Lounge

Detta är hur bra som helst. Massa tips inför trippen till Gbg men hur ska jag bara hinna med allt haha.

2007-10-26 @ 13:38:12
URL: http://divalounge.se
Postat av: Katti och Lina

Härligt att ni gillar tipsen! Det är bara att fortsätta att läsa :)

2007-10-29 @ 13:08:51
URL: http://lyxlivgbg.blogg.se
Postat av: Sofia

Bra sajt. Fortsätt så. Ska terra Masala omgående.

2007-11-08 @ 15:54:08
Postat av: Katrin

Det ska vi göra, tack så mycket! Och besök masala på en gång :)

2007-11-08 @ 18:24:31
URL: http://lyxlivgbg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback