Peter o jag

Peter o ja

125595-13

Var: Viktoriagatan. Nedanför Café and the bakery och ovanför en optiker. Hållplats Vasaviktoriagatan, därifrån ser man hörnet med optikern, typ synoptik.

När: En fredag eftermiddag, vi ( Lina och min underbara Frida) träffades kl. 15.

Stämning: Det var grymt mysig inredning!! Dom lila fåtöljerna är ju underbara! När jag kom dit sa jag till tjejen att jag väntade på en kompis och innan jag beställde ville jag bara titta ifall hon hade kommit. Hon kunde med lätthet säga att hon hade det, Frida var den ända besökaren. Vi occuperade stället från 3 till halv sex, inte en människa kom!! Fast det var väldigt mysigt, men det är synd att inte fler verkar veta om det, eller också kom vi vid en konstig tid...

Fika: En stor student latte, 15 kr!!! Den var jätte god och serverades i jätte söta glas, jag åt en kokosboll ocså och den var superstor, tänk apelsin hållet (nästan..) och den kostade 16 kr. Dom har väldigt bra priser. Frida drack espresso och tyckte den var god, hon har kräsen tunga för kaffe den tjejen. Kan sina saker...

Jag tycker det var ett väldigt mysigt café, väldigt trevlig personal så gå dit!!

Kommentarer
Postat av: x Em

Gosh, vad nice!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback