Café cello

En riktig höstdag besökte jag och min syster café cello på andra långgatan i Linné!

125595-128

Var: Andra långgatan vid Järntorget i Linné.
När: En lördagskväll
Folk: Halva caféet var fullt och gästerna var endast unga människor.
Stämning: Hela caféet kändes väldigt amatörmässigt och nästintill sunkigt med klibbiga bord. Lugn musik på i bakgrunden.
Utbud: Lagom stort utbud.
Fika: Café Cello misslyckades totalt med att ge gott kaffe. Capuccinon blev inte uppdrycken och islatten smakade inte särskilt bra den heller. Till råga på allt fanns det ett hårstrå i capuccinon och isen till islatten behandlades inte ba heller.
Personal: Trevlig.
Sammanfattning: Jag gillade inte det här caféet alls. Det ser mysigt ut från utsidan men jag tycker inte alls stället höll måttet. Det enda positiva tycker jag är att man kan röka vattenpipa om man vill, dock är det 18år.
Betyg: 1/5 och det pga möjligheten att röka vattenpipa!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du e ju helt körd i skitan ju! Det är ju det som är meningen med detta kafeét ditt jävla pulver. Mjäm mjäm blabla det är sunkigt bla.

2008-02-16 @ 20:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback