En frapino i solen

125595-95125595-96
Espresso house på Vasagatan.

Var: Vasagatan
 När: På eftermiddagen en solig söndag.
 Folk: Ganska folktomt, de flesta låg säkert och sola på stranden. Men relativt ungt.
Stämmning: Lite lagom vardagslyxig känsla. Fin inredning och bra uteservering mitt i solen men det finns plats i skuggan.
Mat/fika: Jag drack en himmels frapino med mango/jordgubbssmak.
Frukost: -
Poäng: 5/5

Övriga anteckningar: Deras frapino var bokstavligt talat något av det godaste jag druckit i hela mitt liv. Perfekt som törstsläckare och smaken var ljuvlig. Kostade 35 kronor men den var värd varenda krona. Bra hak att spana in folk eftersom de flesta patserar förbi Vasagatan. Bra förbindelser med, då spårvagnar stannar nästan precis utanför caféet.

Kommentarer
Postat av: Tinde

Espressohouse is the shit. Jag klarar inte en dag utan deras chailatte


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback