Vanilj

af
Lina och Frida utanför vanilj!

Jag (katrin), Lina, Frida och Anna tog en fredagsfika hos vanilj!

Var: Cafét ligger på Kyrkogatan 38, alldeles nära domkyrkan. En tvärgata bredvid butterix.
Karta!
När: Vi var och fikade där från halv sex en fredagkväll till halv nio.
Stämmning: När vi först kom till cafét var det ganska mycket folk, med ett ledigt bord hittade vi. Men senare på kvällen blev det färre folk där. Det var rätt mysigt café med lite levande ljus och själva cafét var lite kringelikrokigt.
Mat/fika:  Jag åt en hallonpaj med vaniljvisp, väldigt god men ganska dyr, 35kronor. Lina och Frida tog varsit te som man fick påtå till. Anna som gärna ville ha café mocha fick en hemmagjord sådan eftersom de inte sålde det.
Frukost:
Det vet jag faktiskt inte.
Poäng: 3 av 5. Det var mysigt och bra men det kändes som om något fattades på något vis.

Övriga anteckningar: Det var lite olika kompisgäng som redan satt på fiket när vi kom dit. Antagligen ett bra café att gå till efter skolan då det finns långbord så att flera får plats. Trevlig personal! Ligger centralt och bra med.


Anna, Jag (katrin), Lina och Frida!

Kommentarer
Postat av: Paulina

Myscafé!

Postat av: Anonym

Paulina: det var faktiskt ganska mysigt!

2006-11-24 @ 17:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback