Bokklubb, någon intresserad?

fa

Göteborgs coolaste bokklubb har precis startat. Är du intresserad hör av dig till
[email protected]!

Jo, vad går bokklubben ut på? Jag tänkte att vi kan träffas ca 1 gång per månad på ett café i stan och prata om allt mellan himmel och jord, och självklart byta böcker med varandra. De som har böcker hemma och som de rekomenderar får gärna ta med sig dem, och så byter vi med varandra.
Kostar det något? Jag tänkte ta en liten liten medlemsavgift på 20kronor, hoppas den inte bräns för mycket i plånboken. Pengarna går först och främst till att köpa någon ny bok som vi lyxiga brudar kan skicka mellan oss.
Bokklubb, är inte det lite tantvarning? Bokklubb låter kanske lite tantigt. Men se det som en rolig grej att träffa nya trevliga ansikten. Vi kommer inte bara sitta och disskutera böcker, utan massa annat skoj.

Men som sagt hör av er till vår mejl, [email protected] om ni är intresserade!

Kram katrin!

Kommentarer
Postat av: erica

Postat av: katrin karoliina
Jag såg lite längre ner på sidan att du hade opererat knät. Jag ska också göra det, fast vid årsskiftet ungefär. Gick det bra? Och hur mår knät i efterhand.. vad kan du göra? Kram K.K

såg att du hade skrivit detta nu och visste inte riktigt vars jag skulle svara :) iaf så opererade jag främre korsband förra torsdagen och allt gick bara jättebra. Dom tog en sena från låret så jag fick ett helt nytt korsband! Efteråt så har man inte ont eller ngåonting eftersom man får så mycket smärtstillande osv. Jag fick fara hem dagen efter och ska nu ha kryckor i ca 6 veckor men jag kunde redan gå efter ca 3 dagar. Inget att rekommendera dock eftersom knät blev väldigt uppsvullet och det blev vatten i hela vaden eftersom jag belastade knät för mycket. Så jag använder kryckorna som stöd nu. Ska börja gå hos en sjukgymnast om ca 2 veckor och sedan går man där i ett halvår! Efter det borde knät vara så upptränat igen att man kan fortsätta med sin sport eller vad man nu gör, i mitt fall innebandy.
^hoppas det var till någon hjälp! det blev lite långt men. Lycka till iaf!

Postat av: Anonym

woah! bokklubb, gud va kul! jag ar val lite for avlagsen for att joina saklart... men bra ide! supermysigt, och valdigt inne!!! har ni nagra bra rekommendationer sag till mej! jag vill alltid hora om sant! kraaaam!!!

2007-01-08 @ 18:53:54
Postat av: Karin i London

woah! bokklubb, gud va kul! jag ar val lite for avlagsen for att joina saklart... men bra ide! supermysigt, och valdigt inne!!! har ni nagra bra rekommendationer sag till mej! jag vill alltid hora om sant! kraaaam!!!

2007-01-08 @ 18:54:19
URL: http://beetlebum.blogg.se
Postat av: Jullebull.

Gud va roligt! Tyvärr bor jag då i stockholm och kan ju inte vara med.:(
Typiskt! :/
Men jag får väll hoppas att någon här i stockholm kan starta samma grej, för det verekar jättekul! :)

Hare bra och lycka till, kram!

2007-02-05 @ 18:25:49
URL: http://skosulan.blogg.se
Postat av: Anna

Hej !
Jag är journalist på SR i Göteborg och hittade er boklubb på nätet. Är ni fortfarande verksamma? jag skulle gärna vilja komma i kontakt mer Hör av er med telefonnummer så ringer jag upp.
MVH Anna Hammarén

2007-08-16 @ 11:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback