Condeco

 Jag var två dagar i rad och fikade på condeco vid kompassen, med olika sällskap. En liten kommentar om det cafét kommer här!

Var: Vid kompassen, precis mittemot solo.
 När: En tisdag, runt 15 tiden och en onsdag kväll, mitt i julrean!
 Folk: Ganska så mycket ungt folk, men ändå hyfsat blandat. Många som var inne i stan för att spana in rean passade på att fika där. Rätt så trendigt folk.
Stämmning: På den andra fikan var det sjukt varmt där inne. Nästan som en bastu! Men det är väldigt mycket folk, fast lätt att få bord ändå. Det är tempo på cafét med storstadskänsla.
Mat/fika: Många olika muffins och en del smörgåsar och maträtter att välja på. Gott kaffe! Men ganska så dyrt.
Frukost: Ja det har de. 
Poäng: 4 av 5. Bra läge, god latte, roliga människor att kolla på och massa känsla!

Övriga anteckningar: Eftersom cafét är väldigt centralt och rätt så populärt är det lätt att stöta på någon du känner (vilket hände mig båda gångerna). Inte ett café som man går till om man vill ta det lugnt och helst inte stöta på någon alls. Men annars välbesökt. Dock dåliga toaletter.



Bild 1: Från första fikan, min vän Nicole.
Bild 2: Från onsdags-kvällsfikan, Johanna, Nicole, Jag (katrin) och Sofia.

Kommentarer
Postat av: -v-

Gratisgen är riktigt häftigt :) Man kan få helt (!) gratis prylar, allt från dvdspelare till presentkort på IKEA, laddat med 1000 kronor!! Häftigt.. Allt DU behöver göra är att värva några vänner eller de som kanske är intresserade. Det är värt en titt åtminstonde.. Klicka på länken nedan :)

Postat av: Andrea Joy Cook

Great website and thanks for sharing. If you ever need to exchange links please contact me.

2009-12-23 @ 07:54:07
URL: http://andrea-joy-cook.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback